3.9.09

Een woord van Dagmar

Ik zou heel graag willen beweren dat ik als baby eerder kon zingen dan praten, maar helaas is dit niet op mij van toepassing.
Ik ben wel altijd al met muziek bezig geweest: 12 intensieve jaren vol dans ervaring waarin ook wedstrijden zoals het NK en lesgeven aanbod kwamen.
Natuurlijk is dit heel anders met muziek bezig zijn, maar zelf muziek maken was er ook altijd wel bij.

Dit begon met hoe origineel ook: de blokfluit. Dit ging na 2 jaar toch echt mijn neus uit ( nooit te letterlijk nemen ) waarna ik keyboard lessen begon te volgen.
Ook dit duurde 2 jaar aangezien iemand beweerde dat accordeon spelen echt lastig zou zijn en deze uitdaging mij erg trok. Het bespelen was voor mij,vast door de blokfluitervaring, een fluitje van een cent, maar het geluid ervan vond ik niet bepaald aantrekkelijk. Na de accordeon kwam voor mij dan ook hét instrument wat ik tot op heden nog steeds het aller prettigst vind om te bespelen, namelijk de gitaar. Dit doe ik dan ook met veel plezier en af en toe zong ik er wel eens bij, maar dit was niet bepaald serieus.

Op een prachtige zonnige dag zag ik de Ladies optreden in Amersfoort. Ze maakten er een compleet feest van op het podium, de muziek was geweldig en vanaf het aller eerste moment werd ik de grootste fan van de band. Nu is het zo dat laatst één van de twee zangeressen uit de band is gestapt, dus kwam er een plek vrij. Na een ontzettend gezellige auditie ben ik toch echt de gelukkige geworden. Het had zeker tijd nodig om het te laten doordringen, maar het voelt zo goed en de meiden zijn stuk voor stuk zo getalenteerd en bijzonder. Over genoeg podiumervaring beschik ik zeker door het dansen, maar aangezien aan mijn zangkwaliteiten absoluut gesleuteld kan worden ga ik op zangles.

Just enjoy life <3>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten