28.3.09

Door naar halve regio finale Clash of the Coverbands!

Gisteravond was het dan zover! Ladies Decision deed mee aan de voorronde van de Clash of the coverbands, om even met de woorden van de man achter de clash te spreken: "Daar waar het kaf van het koren word gescheiden"

Wij zouden als laatste spelen dus we hebben de hele avond staan stuiteren en naar de rest van de bands gekeken, toen was het eindelijk zover, wij als een dolle het podium op, gesoundcheckd en gaan met die banaan!!
En dol was het! We hebben de zaal plat gespeeld, wat een energie kwam er van ons af! (al zeg ik het zelf )
Het volle half uur dat wij speelde heb ik me in de hemel begeven, de chemie die wij hadden als band en met het publiek was werkelijk ongelofelijk!

Uiteindelijk hebben we bevestigd gekregen wat we zelf al wel een klein beetje voelde aankomen, wij zijn door naar de kwart finale!!
Vanaf nu krijgen we begeleiding naar de kwart finale toe zodat we op een nog hoger niveau de bandbattle ingaan in september!

Ook nog even mijn felicitaties naar Souk ma Lens toe, zij zijn ook door en damn wat was die band goed!

Meiden ik ben trots op ons en laten we vooral op deze voet verder gaan!
Manon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten